selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

30 Jun 2011

taknak bagi pergi bersih punye pasal!

sekarang ni aku takde mase sangat nak update2 entry.. biase la.. da final sem fuondation kan.. so banyak la keje sikit.. heee... tadi time tengah on9 fb.. pastu ade la senior invite join 1 event ni.. aku tau event ni bagus.. dah la kat uniten,, universiti aku kot.. die jemput baek punya imam muda asyraf.. la ni uniten da ta main dah jemput yang tua2.. duk jemput imam muda ja.. heee

pastu aku pun duk excited la nak p... tengok2.. time perhimpunan bersih.. ni saja ke ape kan.. aku pun tanye la 1 of my senior.. pastu senior aku tu cakap la... dorang buat ni mungkin taknak bagi student pergi bersih kot.. ahaha sekarang kan musim bersih.. tadi aku tengok dalam berita tv3.. orang tu pakai baju bersih pun dia nak marah.. aku tak paham, kot2 die dapat free baju tu, excited na pakai.. mane na tau.. ta baek betol polis2 ni..

pastu kawan aku cakap lagi, kalau kerajaan takut bersih tu dapat sambutan, mesti ada sebab.. nampak sangat terang dan jelas dorang buat pru ta betol selama ni.. main tipu, main rasuah, main lompat parti. takkan la orang sekarang ni tak leh na pikiaq kot.. kite bukan cite pasal pembangkang or kerajaan, aku sekarang mana yang ta betol aku ta sokong, kalau pembangkang memerintah ta betol, aku tak sokong jugak..
kau tanya sapa aku nak kecoh2?? ni ha, aku ni anak malaysia,, rakyat malaysia.. aku duk kat malaysia, aku taknak la duduk kat tempat ta aman kan..

cer tengok, search pakcek google tu dah berapa banyak universiti yang dorang anta surat pelajar diharamkan ke bersih.. kenapa tak tulis PELAJAR UNIVERSITI DIHARAMKAN TERLIBAT DENGAN APA2 JUA PERHIMPUNAN SAMA ADA BERSIH MAHUPUN PERKASA.. awat?? takut ka?? ahahah tengok la bawah ni.. sekaligus aku promote tentatif program.. sapa mau mai boleh ja.. =)




Salam 1Ukhwah,

Majlis Perwakilan Pelajar UNITEN dengan kerjsama Persatuan Silat Seni Gayong Malaysia UNITEN akan menganjurkan SOCIETY CONVENTION ON SOCIAL ISSUES 2011 (SCOSI'11).

Objektif utama program ini adalah untuk perkongsian/perbincangan tentang masalah-masalah sosial yang berlaku dalam masyarakat tanpa mengira usia mahupun kaum. Masing-masing memainkan peranan dalam mengatasi masalah isu sosial yang semakin berleluasa seperti jenayah, rompakan. rogol, ragut dan pergaulan bebas.

Kehadiran tokoh-tokoh yang bersesuaian memastikan input yang hendak disampaikan kepada masyarakat lebih jelas. Dan ini juga merupakan sumbangan mahasiswa kepada masyarakat dalam menyediakan medium kepada masyarakat umum.

Berikut ialah butiran program :

PROGRAM : SOCIEYT CONVENTION ON SOCIAL ISSUES 2011 (SCOSI'11)
TARIKH : 9 JULAI 2011
MASA : 8.00 PAGI - 5 PETANG
TEMPAT : AUDITORIUM PERPUSTAKAAN UNITEN KAMPUS PUTRAJAYA
BAYARAN : TIADA

TENTATIF

8.00 AM : PENDAFTARAN

9.00 AM : PROGRAM BERMULA
- PERASMIAN
- PERSEMBAHAN PEMBUKAAN SILAT SENI GAYONG MALAYSIA

9.30 AM : SLOT BERSAMA IMAM MUDA ASYRAF

11.30 AM : BERSAMA AGENSI ANTI DADAH KEBANGSAAN *

1.00 PM : REHAT/MAKAN TENGAHARI/SOLAT

2.00 PM : KEMPEN BUDI BAHASA

3.00 PM : JENAYAH & MASYARAKAT BERSAMA KAMAL AFFENDI PENGANALISIS JENAYAH

5.00 PM : PENUTUP & BERSURAI


MAKANAN, SCORUN DISEDIAKAN..^_^


UNTUK PENDAFTARAN HUBUNGI :
http://www.blogger.com/img/blank.gif
HANTARKAN NAMA, ID, IC, HP kepada mana-mana urusetia


1) CARYN LIM (017-5243793)
2) SYAHIRAH (017-2768639)
3) ELAWARASI (0175500891)

atau emel ke : yuhjlove@hotmail.com


ORANG RAMAI TURUT DIJEMPUT HADIR..JOM2..^_^


sumber


notakakipendek; aku takde niat na politik woo.. ahaha


Photobucket
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

10 comments:

omai.n i k l i s a said...

bersih sana bersih sini.
adoi~

awak nak join ke?

tina said...

Tersangatlah SETUJU!!!! kalau die takut dgn baju kuning,yok buang T-shirt kuning kat dlm almari...eley,kerajaan takut tuh.. da lah Rasuah..naikkan harga barang plak tuh ( sebagai pendapat) :)

dhilla nazli said...

omai.n i k l i s a; tade la bukan nak join.. pendapat je pun.. saya maseh student.. ahahah

dhilla nazli said...

tina; jom!! baju msia kale kuning gak ape.. ahahahha

Atok Cing said...

ini terbaik...good one...

nawal addina said...

haha XD

bersih2 ! ;)

dhilla nazli said...

atok cing; thanks =)

dhilla nazli said...

nawal addina; topik wajib kot.. ahhaahah

A retarded kitty said...

jom tolong bersihkan bilik saya

kekeke

dhilla nazli said...

a retarded kitty; jom la.. ahahha

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters