selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

20 Jun 2011

pendrive, kau mengahncurkan harapan aku!

ade satu kisah sedih.. yang mane bagi aku sangat sedih... puas meratap pemergian pendrive da...
korang na tau ta..

di suatu hari, aku telah menyuruh ummi belikan pendrive, na yg 32gb tapi tade, ummi beli yg 16gb, harga dia rm130.. ko na kata aku kuno sebab ta pakai external hard disk?? kate la.. aku tak kesah, sebab time tu aku pikir, ala bukan guna sangat pun, pendrive 16gb tu pun muat banyak bende.. aku pun bahagia, *yeay ade pendrive baru..

aku pun ape lagi, gune sebaek mungkin la.. aku masok kan surah2 alquran, lagu2 yang aku suka, gambar2 yang penat kumpul dari kecik.. games angrybirds, plant vs zombie, feedingfrenzy, sume2 la.. gimp, paint.net, photoshop, idm dan macam2 lagi.. tu un ta penoh lagi tau 16gb, bahagia la...

lepas tu hari ni, 20 jun 2011, aku igt na msok kan ade satu gambar yang penting ni.. aku pun amek pendrive, try la na ccuk kan kt lappie, lek2 ta msok.. pelik.. aku tengok la.. uwaaaa tmpt ccuk tu dah bengkok.. aku un dengan semangat yang berkobar2 amek garpu betolkan.. okie la cikit, ade la rupe bentok dye yang asal... ok dah masok.. lek2 dye tulis camniy...

there is no disk in the drive.
please insert a disk onto drive\device\harddisk1\dr8

sumpah kecewa plus sedih tahap gila babeng ah.. aku rase cam tuuut... penat2 mahal2 aku beli, lek2 cmtu pulak.. uwaaa.. aku guna ta smpi 3bulan pun pendrive tuh...

notakakipendek; aku beli ade warranty 1year.. agak2 boleh tukar yang baru tak? heeee.
tolong la cakap boleh. ^^"


Photobucket

kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

8 comments:

zeeck said...

boleh!!! cube try ;)

Red said...

hantar je warranty tu :)

eQuRlz said...

guna jer warranty tu.. tp jangan la plak ckp kt org tu awak cucuk dgn garfu.. hakhak..

p/s: meh la baca cerita hantu kat blog eqa :)

Anem arnamee said...

Boleh dear..malah boleh betulkan kalau kena cara..lowyat, kl selalu boleh kalau cuba..tapi warranty mampu selamatkan semua:)

Apih El Nino said...

Rosak external hard disk lagi menderita kot. Haha. Btw suka info sinergi tu :)

dhilla nazli said...

zeeck; hee na try.. =)

red; klo kertas warranty tuh da tade??

equrlz; aahha segan je cucuk gune garpu

anem arnamee; na try ah.. heee

apih el nino; tu ah sb tana beli... ntah ler

Mialia said...

hahaha XD siannnn ;p

dhilla nazli said...

mialia; eeyh kejam betol ==.'

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters