selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

5 May 2011

sape nak naek?

style en?? sape berani naek? silakan lah.. awww..








notakakipendek; tataw bende ni wujud ke tak.. hee =D


Photobucket
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

12 comments:

Halimatun Sa'adiah said...

hanya hiasan semata2..
hehehee

Dya said...

dhilla ,,napa tinggi sangat laa,,,gayat punya,,,kalo naik sekali ,asanya xkan naik dh ,,,hahaha...fikir nyawa,,syg nyawa ,,tp lau ditakdirkan mati kt situ ,,,nak buat mcm na,,,hurm....

memel said...

tengok macam seronok. tapi bile dah mencuba, muntah ijau terus. haha

mcdonald kene serang lagi?

NURUL AINI NORAZMAN said...

tak sanggup,. alangkan kat genting pon da ketaq,.HAHA

Solihin Zubir said...

haha.. giler ah..
diluar batas kemanusiaan ni.. heheh...
mmg cari mati..

chemay said...

wahhhh best gila if sume nie wujudd..
tp malang nyee
photoshop jee
=__="

dhilla nazli said...

halimatun saadiah; mmang ler.. giler pe btol2..

dya; weee~~~

memel; huhu bukn stkt muntah, kua sume2 kot.

nurul aini norazman; ahahahaha

solihin zubir; tu ah pasal..

chemay; photoshop un photoshop la.. hehehe

mia.lia said...

hdiah tbaek untuk kluarga smpena kputusan spm.. hahahaha

dhilla nazli said...

mia.lia; camniy terbaek ka?? ahahah

Ini Kisah Tia said...

luar negara tak mustahil .. mesti ada punyaaaa ;)

SyafzMagz.com said...

walawehhh! tak nak naik...
nak tengok dhilla menjerit masa naik benda ni.. :p



SyafzMagz.com

dhilla nazli said...

ini kisah tia; ntah la.. mungkin

syafzmagz.com; kejam betol~

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters