selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

2 May 2011

News From PrinceMirulJr




ni sambungan contest yg pertama dri princemiruljr. sape yg da juin contest 1st, sila la smbung utk contest ke 2 niy.. =.='



"Saya patut menang contest ini kerana saye rase saye bertuah untuk menang contest niy.. hohohohohoho
dan saye mao adiah2 yang disediakan.. walaweee"
(tidak lbh 100 pth perkataan)



Photobucket
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

3 comments:

Mirul said...

org yang 1 buat sambungan contest ke-2
kalau xda org laen kamuuu la pemenangnya... :D

dhilla nazli said...

tu la.. sb org ta perasan.. susah buat cmtu

Mirul said...

hehe :D

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters