selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

6 May 2011

lawak - lelaki bangsat

Seorang gadis berusia 20-an menemui Dr. Tim, seorang doktor pakar jiwa......

G>"Doktor, saya merasa amat marah pada kekasih saya sehingga saya
memanggilnya lelaki bangsat. Ada kalanya saya rasa dia keterlaluan, dan
ada kalanya pula saya rasa memang patut saya memanggil dia seperti itu.."

D>"Hmm. panggilan itu memang hinaan yg agak melampaui batas untuk
seseorang.. tapi, mungkin kamu punya sebab tersendiri memangilnya
demikian. Ceritakanlah kpd saya agar saya dapat membantu.."

G> "Ya memang ada.. pada satu malam kami berduaan dalam kereta
di tepi pantai.Dia pegang tangan saya."

D>"Dia pegang tangan kamu seperti ini?" dr Tomi memberi contoh.
G> "Ya. seperti yg doktor lakukan"
D> "Kalau hanya ini, tidak sepatutnya dia dipanggil bangsat. Itu tandanya
dia tidak mau berpisah dgn kamu..."

G> "Kemudian dia merapatkan badannya k epada saya dan memeluk
bahu saya..."
D> "Dia lakukan seperti inikah?"
G> "Ya. seperti inilah dia peluk saya doktor.."
D> "Itu bukan bangsat, itu tandanya dia mau sentiasa berdampingan
dgn kamu" kata dr Tomi.

G> "Kemudian dia cium saya."
D> "Dia cium kamu seperti ini ?"
G> "Ya. Ciumannya sama seperti yg doktor lakukan."
D> "Kalau sekadar ciuman seperti ini, masih belum boleh dipanggil
bangsat, itu tandanya dia sayang kamu, kan ?"

G> "Kemudian dia memasukkan tangannya kedalam baju saya & meraba2
saya doktor.."
D> "Dia lakukan seperti ini kah?"
G> "Ya, seperti yg doktor lakukan inilah cara dia memperlakukannya. ."
D> "Itu bukan bangsat, itu tandanya dia mau membelai diri kamu.."

G> "Kemudian dia menanggalkan semua pakaian saya satu persatu.."
D> "Adakah kamu membantah tindakannya? "
G> "Tidak, saya merelakannya sebab saya sayang dia.."
D> "Dia tanggalkan pakaian kamu seperti ini ?"
G> "Ya, sampai saya telanjang bulat seperti ini doktor..."

D> "Itu masih belum layak dipanggil bangsat, kerana dia sememang
ingin mengenali diri kamu sepenuhnya"
G> "Kemudian dia mencumbui saya lalu melakukan hubungan seksual
dgn saya dok..."
D> "Dia lakukan seperti yg kita lakukan tadi kah?"

G> "Ya. Memang itulah yg dia lakukan ketika itu"
D> "hmm, itu juga masih belum boleh dipanggil bangsat. Itu tandanya
dia memerlukan kamu kan !"

G> "Tapi kemudian dia memberitahu saya bahawa dia sebenarnya mengidap AIDS"
D> "HAH?? CELAKA KAMU!! DIA..MEMANG .. BANGSAT!!..
BANGSAAATTT! !!!.. LELAKI BAAANGSAAAAAAAATTTT TT!!!!!!! !......."
Waduh mati gue .brengsek itu jantan .

soo... korg rase.. sape bangsat sekarang ni?? ahahah

notakakipendek; jgn jadi doctor la klo mcm niy


Photobucket
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

4 comments:

Halimatun Sa'adiah said...

padan muke doktor perosak bangsa tu....hahahhaa

zeeck said...

siot nye doc!!

dhilla nazli said...

halimatun sa'adiah; huhuhu

zeeck; kih2

Izbeta Shyah said...

doktor tu lagi bangsat, dem argh, ahahaha, tapi gadis tu pon bengap kan, relakan je dengan doktor tu. hadoi. ahaha, hamek, jangkitan aidsss

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters