selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

2 May 2011

kapal terbang tu terbang ke taa

tadi aku tengok satu tempat ni.. name die saint-martin.. bende ni dekat carribean.. alaa the pirates of carribean tuh, heee.. dekat pulau ni, landasan kapal terbang ni betol2 belakang pulau.. seriyes cantik + lawa kot.. adesss
teringin pulak nak pegi.. nak tengok gambar ta?? heee







































































notakakipendek; aku pun terkena. jadi jangan marah ar...
notakakipendek2; tempat ni memang wujud okie.. ta caye tye pkcek google


Photobucket

kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

8 comments:

Syuxer said...

adehh pnye skrip cam hantu pada awlnya..dengan klimaks cam nak dup dap dup dap jantung..last2 wat sakit perut plak..hahahahah

Shairazi Saidin said...

FUhh!!! Terkeluar jantung den...


Nasib Lelaki | Wanita yang tidak layak dijadikan isteri.

Bosan dengan Nuffnang??? | iPanelOnline cara terbaru jana duit

Mirul said...

dhilla kamu pemenang contest saya!
sila tengok entry terbaru saya dan ambil hadiah anda!!

roger2 okey!!!

CIK TOM said...

eh kira pmpn tue kena x dgn kapal tue ek??sb pas gmbr hancur tue xde pic lain dah kuar..kosong jek...huhu

zalizalu said...

uik? dasatnya..... siyesly gerun lau duk cni.. huhuhuhu

Solihin Zubir said...

fuh.. terkejut tgok pompuan tu berkecai.. hahaha.. fake rupanya..

tp tmpt tu mmg wujud pon..
mmg giler ah..
risau kalau tgh santai2 kt tepi pntai tu..
silap landing habis...

muse said...

hahha...punyelah layan sy tngok gambar2 tu tetiba gambar kt bawah tu lawak giler...haha...terbaik r...hehe

dhilla nazli said...

syuxer; ngee maap tpi best kan?? ehehe

shairazi saidin; saya ta bersalah.. =P

cik tom; ta un.. penipuan semata2

zalizalu n solihin zubir; ahahah best ape.. tgok kapal terbang.. =)

muse; kikiki =P

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters