selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

1 May 2011

cerita lawak

tak tau la lawak ke tak.. lawak bodoh kot. bace je la
kawan dhilla yang kongsi dekat group.. =)

1)
Sebenarnye cara menjawab tepon yang kite amalkan adelah salah...dan kebanyakannye sama..terpikir kah anda untuk menjawab dengan jawapan yang betul. Jadi disini kite akan cube untuk
menukarkan jawapannye (tak le korang boring sangat kalu jadi operator).

1. Soalan: haloo, may i speak to bedah please?
Jawapan: maap.sini bukan balai polis.

2. Soalan: haloo, siapa disana?
Jawapan: ntah. saya kat sini,mane le saya tau
sape kat sane..

3. Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak
awak?
Jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye
saya.

4. Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor
323?
Jawapan: maap cik,nombor tak boleh
disambung,hanye boleh dicampur.

5. Soalan: haloo, mak ade rumah?
Jawapan: mak takde rumah.bapak ade pasal
rumah ni bapak yang beli.

6. Soalan: haloo timah, buat ape tu?
Jawapan: kan ke saya tengah bercakap ngan awak kat tepon ni..

7. Soalan: boleh saya bercakap ngan siti?
Jawapan: maap.nombor yang anda dail tidak mahu
memberikan perkhidmatannye... time kacih.

8. Soalan: haloo, tolong panggilkan samad. saya
nak bercakap dengannye.
Jawapan: sila panggil sendiri.saya sibuk.maap

9. Soalan: halloo......
Jawapan: haloo. pusat sakit mental disini. anda
ingin mendaftar?

10. Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya...
Jawapan: maap. ini bukan kaunter pertanyaan.

11. Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412?
Jawapan: sila dail sekali lagi. kalau saya masih
menjawab betul le tu.

12. Soalan: assalammualaikum...
Jawapan: waalaikummussalam..(tupp!..terus letak
tepon.salam kite wajib jawab)

2)
SAM: Aku ada AIDS? mana ada...
DOL: Aku baca 1 dari 10 orang kat
Negara ni ada aids. Aku dah tanya 9
orang, semua tak ada aids, kau orang
ke 10, tak payah tanya, aku dah
tahu...

3)
SAM: Apasal kopi yang kau buat ni rasa
masin?
DOL: Gula dah habis!
SAM: Yang kau pergi campur garam
apasal?
DOL: Kan aku kata, sebab gula dah
habislah!

4)
DOKTOR
Suatu petang datang seorang lelaki berumur ke kelinik ENT , kerana telinganyadi masuki biji kacang hijau semasa dia membeli barang dapur di pasar.
Doktor : "Selamat petang..."
Pesakit : "Selamat petang Doktor!"
Doktor : " Ada masaalah apa .....?"
Pesakit : "Telinga saya dimasuki biji kacang hijau, Doktor..."
Doktor : "Biar saya periksa telinga anda!"
setelah diperiksa... .
Doktor : " Ada2 cara untuk mengeluarkan biji tersebut..."
Pesakit : "Apa caranya doktor?"
Doktor : "Pembedahan kecil kosnya 2 ribu ringgit dan pilihan kedua
pula percuma..."
Pesakit : "Mahal sangat Doktor, kalau yang percuma bagaimana?"
Doktor : "Yang percuma kena sabar..."
Pesakit : "Baik, saya sabar, dan bagaimana caranya...?"
Doktor : "Anda sirami telinga anda 2 kali sehari dan nanti jika
sudah jadi tauge' anda tinggal tarik keluar."
Pesakit : "Huh

Photobucket
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

9 comments:

zeeck said...

huhuhu :DDD sorry no xleh sambung....huruf jawi je leh sambung ~~'

dhilla nazli said...

err?? dla ta pahamm..
ahahaha

chemay said...

betul zeeck..
huruf jawi je leh smbung
hehehe

suke baceee
lawak :)

mia.lia said...

cm kurang haja adela.. hahaha

SyedGraphiX said...

syed orang tepon syed jawab leklok je XD

Dya said...

ada lawak2 tol ..ada lawak yg ta fahaman pon ....hahahaah

dhilla nazli said...

chemay; ape tu?? ta paham.. same dengan zeeck..

mia.lia; ahahah agak ah

syedgraphix; heee... syed baek. =P

dya; ahahah lawak bodoh je ni

zeeck said...

huhuhu huruf jawi kan boleh sambung cik dhilla~ 'ba' sambung dengan 'aliff'....

tapi no xleh sambung~

dhilla nazli said...

zeeck; lol igt amende.. ahahaha
da upe lawak2 kt atas uh.. =P

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters