selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

20 Apr 2011

untuk kau lelaki. =(

aku tujukan lagu2 ni untuk lelaki2 yang pernah kecewakan hati pompuan temasok la aku.. ahahaa.. cewaah..
ayat sedih je.. padahal dah tak sedih dah, =P tapi aku memaksudkan lagu ni.. kau tau ta?? aku maksudkan..


lagu 1st; PESANAN BUAT KEKASIH
Sewaktu kau melangkah
Meninggalkan diriku
Sebaknya rasa di dalam dadaku
Menahan titis air mata

Ingin aku berpesan
Kepadamu kekasih
Sekiranya engkau merinduiku
Hubungilah aku di sini

Jika ada kesilapanku
Maafkanlah diriku oh sayang
Dan izinkan aku bertanya
Mengapa kau berubah hati

Kiranya kau ada penggantiku
Tetapi hidupmu tak bahagia
Relaku memaafkanmu
Dan menerimamu sayang

Walaupun hatiku kau lukai
Namunku masih menyayangi
Kerana sehingga waktu ini
Cintaku masih untukmu

Oh sayang di mana kau berada
Janganlah kau lupakan aku
Ingatlah aku walau sesaat
Seorang insan yang terluka



lagu 2nd; MAHLIGAIMU DARI AIR MATA
Izinkan diri ku meluahkan rasa
Maafkanlah aku andai kau terasa
Biar ku paparkan apa yang terjadi
Moga engkau tak ulangi

Sungguh tak ku sangka kau berpaling tadah
Setelah lamanya menjalinkan cinta
Dalam diam-diam kau sudah berpunya
Tanpa aku menyedari semuanya

Aku mendoakan agar kau bahagia
Bersama si dia insan yang kau suka
Percintaan kita tak sampai ke mana
Setakat di bibir saja sayang

Kau bina mahligai dari air mata
Yang jatuh berderai di wajah sepi ku
Hancurnya hatiku bisa tak terkata
Terhumban rasa diri ku

Oh aduhai ku masih ingati
Janji manis dan saat romantis
Kau pinta ku supaya setia
Akhirnya kau yang berubah

Oh Tuhan ku tabahkan hati ku
Temukan ku dengan ketenangan
Jiwa ini dibelasah rindu tetapi apa daya ku

Ku cuba pejam mata tapi tak terlena
Kerana ku masih teringat pada mu
Begitu payahnya nak ku melupakan
Pernahkah engkau fikirkan oh sayang



lagu 3rd; MEMANG KHILAFKU
Memang khilafku..menyayangimu..
memang silapku..mencintaimu..
tapi ku tahu semua itu..tak akan kembali lagi..

Bukan ku pinta segunung janji...
tidak ku harap sinaran ini..
cuma ku ingin..
setulus kaseh..
kesetiaan kekal selamanya..

Oh..Oh shahrina..
senyum mu..
enggan pergi..tawamu..mengiringi..
wajahmu ku terbayang..
hadirmu dalam mimpi..
umpama bidadari..
potrait mu ku tatapi..
mengharap kau kembali..

Memang ku rindu..
saat bersamamu..
memang tk mampu..
melupakan mu..
tapi ku tahu semua itu..
tak akan kembali lagi..

Selamat tinggal pada kenangan..
selamat tinggal pada igauan...
terima kasih..
aku ucapkan..
untuk percintaan ini..


lagu 4th; TAKU KU SANGKA TAKU KU DUGA
malam...
ku tidur tak lena
teringatkan dirimu
terimbas kembali kenangan lalu
alangkah indahnya bersamamu

mengalir air mataku
menemani malam sepiku
ku rindu saat bersamamu
sukarnya ku untuk melupakanmu

dahulu engkau berikan cinta
mengapa kini engkau berubah
manakah janji akan setia menanti
jikalau engkau tak lagi cinta
katakan saja aku tak kisah
dari kau terus membuat ku menunggu

tak ku sangka
tak ku duga
perpisahan yang akan melanda
dah ku cuba
pertahankan
namun dirimu pergi jua

cintamu bagaikan rembulan
yang hadir bila malam menjelang
kau hilang bila siang mendatang
begitulah sikap mu oh syg

kau lontar cintaku ditepian
ku bagaikan hanyut di lautan
yang lemas di dalam percintaan
dipukul gelombang keresahan

dahulu engkau berikan cinta
mengapa kini engkau berubah
manakah janji akan setia menanti
jikalau engkau tak lagi cinta
katakan saja aku tak kisah
dari kau terus membuat ku menunggu

tak ku sangka
tak ku duga
perpisahan yang akan melanda
dah ku cuba
pertahankan
namun dirimu pergi jua

cintamu bagaikan rembulan
yang hadir bila mlm menjelang
kau hilang bila siang mendatang
begitulah sikap mu oh syg

kau lontar cintaku ditepian
ku bagaikan hanyut di lautan
yang lemas di dalam percintaan
dipukul gelombang keresahan

mengalir air mataku
menemani malam sepiku
ku rindu saat bersamamu
sukarnya ku untuk melupakanmu

haaa.. pnjg sgt kan?? aku tau.. lagi pun ni lirik lagu je aku ciplak.. hoho..
tapi aku memaksudkan nye.. kalau lelaki2 tu ir pompuan2 pernah kcewakan org.. dye taw la ape perasaan org2 tuh.. weee~~

Photobucket
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

6 comments:

IJAT360 said...

wah..lagu kumpulan spring ni..memang lentok habis..sape la agaknya ex dhila tu ek ^^

nurul cHempaka said...

wooot!!!awat jiwang ngat mlm nih!?

dhilla nazli said...

ijat360; memang la woo..
siyes sedap. ahaha

nurul cHempaka; ahahah tetibe na feeling feelong.. =P

nelly said...

jiwangnya !!
so sweet !!!

SyafzMagz (Yen) said...

no feeling mlm ni? mlm esok ade x?

hehe

dhilla nazli said...

nelly; tade la jiwang sgt.. heee

syafzmagz (yen); ahahaha ecok jiwang dgn awak la pulak.. awww!~~

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters