selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

16 Apr 2011

kehadiranmu seekor binatang





korang tau tu ape?? yer.. anjing.. kenape?? korang tak percaye eh?? mai na habaq kat hampa.. memang aku suke kat anjing.. dah lame dah aku suka kat anji g.. anjing tuh comey.. tapi aku takde la bodoh sgt na suke anjing2 cam bulldoog tuh.. dengan aku2 takot okie..



korang ank tau tak mane aku dapat gambar anjing kat ats tuh?? yg atas2 tuh.. aku amek sndri beb... depan mate beb.. wuhuuu~~ and aku ade cerita disebalik tu tau...biar aku cerita.. dengar dengan khusyuk okea???

pagi tadi.. pukol 6 dah start hujan.. sejuk sangat time aku tidur tu.. cambest je... tetibe akak aku kejut dalam pukol7.. die dengar bunyi something.. aku pun terjaga.. bunyi laungan yang sangat menyedihkan... kak aku tanye "bunyi anjing ey tu?" aku pun ape lagi, terus bangun dari katil. hilang segala mamai mamun aku, tak ingat ape dah.. aku pun pelik kenapa aku terus bangun padahal sekor anjing je pun.. lepas tu aku tengokm die sangat sedih.. die sekor2 je kat tengah padang rumput yang tengah hujan lebat.. die menyalak giler kecian la.. kalau korang tengok pun kompem kesian giler kat dye..

pastu, aku suruh adek aku amek kain.. angkta die dari tempat yang terdedah kepada air hujan tu, bawak kat tepi rumah aku, sebelah bilik aku,, hehehe.. lepas tu, aku tengok die menggigil kesejukan.. die jalan pun tak betol lagi tau, macam baru lahir je,,, series die sangat comel.. lepas tu, selimut kan die, die berbunyi2.. baru aku tau anjing tu dah duduk dekat rumah aku dah seminggu, sebab aku baru balik dari uniten.. aku pelk, die takkan tak makan lebih dpde seminggu kot, mak die pun takde,, mane la mak die.. kesian kat die..

lepas tu tadi aku pergi the store.. aku nampak makanan anjing, tanye kat baba, boley ta nak beli makanan anjing ni?? pastu baba cakap; jangan la, takot die jinak nanti susah pulak,, menyendeng nyendeng kat kite pulak, susah nak samak aku dengan hampanya pergi la dari situ, sedih kot.. na bagi die makan sehari pun jadi la.. =( lepas tu baba cakap nanti na buang die kat mane2 restouren cine,, sedih nye... aku suke sangat kat die, aku dengan akak n adek aku name kan die ichiko.. comeyl kan.. huhuhu taw dah.. =) anjing ni sangat setia, sebab tu aku suka,,, ahh kenapa la anjing ni haram. sedih sangat2... ni aku na uplod gambar2 anjing yang aku cilok kt uncle google.. huuu bagi hilangkan kehampaan.


ni lah spesies sebenar ichiko.. =(

*yang laen gambar tambahan je..








notakakipendek; i will miss u ichiko..

Photobucket
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

3 comments:

misz fae said...

comel gak anjing tuh kan..
huhu..tamo sedeyh k..

meh singgah blog fae :
http://fzhjmldn.blogspot.com

Arif Aiman said...

good! syg kita kpd haiwan ada batas, cntohnya macam anjing :)

btw, nice job! bkn senang na lpskn something yg kita suka..

dhilla nazli said...

misz fae; memang pun comeylll.. =D

arif aiman; yaahh.. anjing ta boleh dplihara...

p/s; anjing tuh na kne buang dah ari niy... sedey

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters