selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

18 Apr 2011

giveaway ujang9897



Cara dia buat entri mengandungi :
1) Letak Header Pilihan Malaysia kat atas tu ...hahahah (tak wajib) *dah letak.. gambar macho*
2) Letak satu gambar korang yang sempoi ...( tak wajib)
style ta?? hohohohoho
3) Bebel la apa-apa..nak kutuk blog aku pun boleh...('',) ( tak wajib)

Kita meraikan dua pengantin baru
Mari doakan agar mereka bahagia
Dapat zuriat yang soleh-solehah
Mentaati Allah dan juga Rasul-Nya
agar rumahtangga aman bahagia
Betolak ansur kenalah ada
Maaf-bermaafan rukun setia
Bekerjasama meneraju rumahtangga
Ujian hidup hendaklah sabar
Usahalah mencari rezeki yang halal
Dapat sedikitpun tidak mengapa
Diberi pahala berkat-Nya ada
Keluarga dua pihak hendaklah dihormati
Agar persaudaraan keluarga sentiasa ada
Kasih dan sayang sentiasa berbunga
Beginilah yang diperintah oleh agama

4) Tag 2 orang (bagitau la dorang ek)
tag sume follower dhilla.. =P
5) Tinggalkan entri penyertaan di entri ini... * kalau rajin follow ek..('',) dahfollow.. =)

sape na juin.. mai2.. silakan.. klik sini

Photobucket

kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

2 comments:

cik yaya said...

ape link contest tu?

dhilla nazli said...

sori2.. igt dhilla da letak.. ta rupenye..
dhilla edit jap.. =)

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters