selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

5 Apr 2011

foreigner?? saya BOSAN dengan mereka!!

ok.. foreigner.. mengikut pencarian anak buah uncle google.. maksud foreigner ni orang asiang atau lebih dikenali sebagai orang yang datang negara kita tanpa semakan.. ahaha.. bukan lah, orang yang bukan orang asal malaysia la... contoh nye macam orang arab, orang perancis, mat saleh, minah saleh.. orang indonesia pun dipanggil foreigner ke?? kot la.. aku pun tak tau.. tapi die orang asing jugak kan?? ahakz.. =P

aku pun pelik la, kenapa entah ramai jugak orang melayu ni suka kat foreigner.. ade yang sampai kawen, siap cerai berai jugak dengan foreigner ni.. aku tetibe rase teringin lak nak cite pasal foreigner dekat korang2 sume.. pengalaman.. kene kongsi same en.. tpi bukan pengalaman bercerai berai ukies.. aku tak kawen lagi.. ahakz


CERITANYA BERMULA DI SINI;di sebuah universiti bernama uniten, terdapat ramai student yang berbilang bangsa dan agama dan juga warna kulit.. huuu mereka dipanggil juga sebagai FOREIGNER..


KISAH PERTAMA ; satu hari ni aku saje na try tego2 dorang, n dorang sgt friendly, dorang layan.. niy foreigner arab tw.. =) ncem2.. ahaha.. pastu dorang sgt friendly sampai aku naik rimas.. setiap kali aku on9 je.. dorang mesti hi.. then 1day, aku tengah sibuk, die anta hi, aku pun reply.. yes? pastu die boleh pulak buat terase n ckap kat kawan die lagi sorang yg aku ta respect die?? waddefish in the kolam??? siyot giler, BOD hydorxide betol.. ntah hape2 la... camtu pun dipanggil tak respect ke??

KISAH KEDUA ; ade sorang ni.. die selalu hi aku, aku pun layan la, kn kene cop ta respect lagi pulak.. lepas tu cam bese setiap kali aku on9 mesti ade je die na tegor.. kenapa.. kau dah batak sangat dah ke dengan aku hah?? tu takpe lagi, lepas tu.. seminggu lepas tu, tetibe die cakap, i miss you la.. die na jadi besfren aku la.. apekah?? weyy aku tak batak nak ade besfren foreigner la.. adui.. lepas tu die macam try na approaching aku. dah la panggil nama aku dahlia.. terang2 lagi bersuluh dengan torchlight kt fb tu name aku dhilla, ko ta reti bace ke pak arab ngek oi??
lepas tu, bile die panggil aku dahlia, jgn harap la aku nak pandang, dah la menakotkan ukie, takot!! lepas tu aku pun buat ta layan dah dia, lepas tu semalam dia panggil n aku buat bodoh.. pastu dia cakap camni "lepas niy balek rumah, delete la fb dia" selepas di translate,, plus aku bukan paham sgt bi die, =)


KISAH KETIGA ; ni bukan kisah aku la... kisah kawan aku pulak.. ade sorang kawan foreigner aku ni.. lepas tu kawan aku ni malas na chat dengan die, die bagi kwan aku yang laen chat dengan foreigner uh.. pastu aku pun taktau macam mane boleh lekat.. diap lunch sesame la.. jumpe2 la.. whaddefish in the kolam lagi sekali.. bungoks giler... aku sikit pun ta jeles, masalahnye sir aku ade cakap.. jangan layan sgt foreigner nidorang membahayakan... dorang suke tipu duit pompuan melayu laa... ape la.. tu taktaw la, sebab sir aku yang cakap.. kalau salah, marah sir.. ahahhaa


sebenarnye banyak lagi kisah2 dengan foreigner ni, tapi ni je la yang penting2.. aku pun da naik ngantok sebenarnye.. katil tu sgt attempting untuk aku tidur.. ahahah
plus, sape2 yang ade kawan foreigner tu, baek2 taw.. heehehe


notakakipendek; aku takot da na kawan dengan foreigner.. =P


Photobucket
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

2 comments:

zieyRa suLLey© said...

hi, jom juin bloglist kite :)
http://zieyrasulley.blogspot.com/2011/04/jom-juin-bloglist-kite.html

dhilla nazli said...

errr?? ahaha uh ukie.. =P

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters