selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

23 Apr 2011

bile dunia dah akhir zaman, islam pun dihina.

ok.. mengucap dengan sebanyak banyak nye,, tadi aku bace satu entry ni... die ade cakap pasal orang dekat fb niy duk mengutuk2 agama islam.. korang na bace entry die pun boleh.. nah klik sini... aku terase bersemangat nak mengulas jugak la.. hohoho... ape lah orang2 zaman sekarang ni.. ok 1st of all.. aku taknak maki2 hamun tak tentu pasal..
korang tau kan sekarang pun makin ramai nak memecahkan agame islam..

sebelum ni korang pernah tau pasal jasmine selalu hepi tu kan?? tak kesah la,, tu orang indon, bukan tak kesah,, kurang kesah,., ni ade orang melayu sendiri na.. kot la melayu, tapi aku rase die orang malaysia la.. sebab dari cara die tulis sgt same dengan orang2 yang menetap kat malaysia ni.. die kutok kaw2 tentang islam.. sampai memutar belitkan alquran, hadis.. asmaul husna pun die tukar maksudnye.. ape de hal... kalau korang tak percaya niy aku printscreen.. nak tengok??










kalau tak nampak boley klik bagi besa... tak pun boley pegi dekat grup ni dua orang yang sengal plus sewel ni menyebarkan 'dakwah' dye kat citu.. marilah kite same2 memerangi mereka2 yang ingin menghancurkan islam.. yeargh!!

notakakipendek; peringatan kepada diriku dan orang lain..

Photobucket
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

4 comments:

Wani said...

macam T_T

tina said...

x gune!!! neraka lah tempat mereka..ya Allah...jgn lah masokkan aku dlm kalangan org sebegini..heish..selisih..dasar dunia akhir zaman!!!

SyedGraphiX said...

orang mane tu? mcam indon

dhilla nazli said...

wani; macam???

tina; tuh la.. kte niy un ntah macam mane..

sg; malaysia kot.. ntah lerr

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters