selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

26 Apr 2011

bangunan dari kertas

haa.. hari ni aku nak tunjuk gambar2 je.. sebab aku ade kelas japgi.. *na jugak update belog.. ahahaha..
tengok gambar2 ni.. semart kot.. hohoho seriyes dari kertas okie..








































*hahaha untuk korang ebrpikir.. halal ke tak.. =P



Photobucket























kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

6 comments:

syufaa said...

walawehhh..kreatif gile! hahahaa!


lohhh..dah sah2 le tak halal klau dh itu b***.. =.="

misluvcoklat said...

wahh,serius lawaooo!
kretif gilerrr :)

Darkbatman said...

comel giler.. klau la ade skill 2.. bestnye

Arif Aiman said...

woah.. kreatif sgt2.. otak apa la org yg buat suma tuh..

beef halal. .? >.<

FreESiA said...

cantik-cantik....suka tengok...
em..tentang daging yang dijual tu x tahu la nak cakap...tapi ragu2 la juga samada halal atau x...

dhilla nazli said...

syufa, misluvcoklat; darkbatman; arif aiman; freesia; ahahaha.. tu ah pasal...cun giler kot... =0

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters