selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

16 Apr 2011

aku penat buat ape tadi?

dengan banggenye aku nak cakap yang aku dah buat perubahan sikit kat aku punye blog. korang pun tau ape kan... ahaha



jeng2.. dengan banggenye aku dah buat banner baru aku yang ta seberapa ni... title blog pun aku dah tuka.. sebelum ni kisah seorang gadis yang tiada cinta di hatinya.. sekarang dah bertukar jadi sekeping cinta itu bernilai! hargailah ia.. sebab ape?? dhilla nazli dah jatuh cinta ke??? eh.. tidak.. dan setidak2nya..
ahahaha

bukan ke baru dua bulan baru clash?? ahaha.. memang pun.. weee~~ title blog takde kene mengena dengan aku jatuh cinta ke ta la.. aku still single mingle trianle taw,,, *sape na masok line, sila isi borang.. ahaaha perasan ade orang na kat aku je..
ala aku tau takde sape nak.. so wat?? huhuh... ok berbalik kepada tajuk utama..
header baru.. weee~~~ saje je letak title tuh.. ala.. cam bes kan.. lepas ni kalau aku ade cinta, aku akan jaga.. cinta untuk suami la.. *lambat lagi nak kawen padahal...

lepas tu, tadi aku punye la tengah godek2.. lek2, terdilit fanpage la.. aku rasa nak memaki hamun je.. tapi takpe.. sabar punye pasal.. terpaksa la aku buat balik.. sedih betol.. korang like la ey.. *muka simpati.. heee.. like taw.. sygs korang aww~~
lepas tu aku buat signature baru jugak.. tataw la cmne.. aku maen taroh je.. pastu tengok2 best punye buat.. lari main theme blog ni pulak. ahhaah sewel la aku niy humm..
pastu ape lagi ek yang aku ubah?? tu je kot. pening da kepale niy.. ahahaha


Photobucket
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

2 comments:

Wani said...

done like ! :D

dhilla nazli said...

ahaha terime kaseh daun ganja.. mmuaahx utk awak..~~ awww

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters