selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

1 Mar 2011

lame gler~~

perghh siyot ah.. lme gler kot aku ta tulis entry.. cam ape agy... aku takde mase la..
plus aku takde laptop la plus intrnet kt uniten cm tuuut...
ahahahah so sape ase dye dak uniten tu paham2 la.. tensen gler..
niy un time kelas comp, aku curi2 mse jap.. ngeh3~~~
miss un tga duk bebel kt depan..
hohoho jaat nye aku.. ciaw~~~

Photobucket
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

3 comments:

ibu qaleesya said...

belajar lgi ye.. gudluck ye dik

mia.lia said...

macam tuuut ?hahaha :P

Ali ridha said...

sekali-sekala berehat.apa salah nya.aku dulu masa belajar, susah juga nak sesuaikan diri dengan keadaan belajar dan blog.huu..

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters