selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

17 Mar 2011

kau memang LELAKI!!



ahakz.. bnde list niy di ambil dari en google. so tade ah trade mark.. ahakzz.. korg tgok un da tw en na cite pasal ape hari ini.. na cite pasal jeng3.. kau LELAKI idaman aku..!! ahahaa ape macam lelaki idaman tuh sebenarnya?? lelaki yg korang suka.. atau yang korang na die jadi korang punyer..

ramai sangat perempuan yang minat penyanyi jepun n korea.. aku tak paham kenapa.. sebab dorang hensem? sore dorang sedap ke?? ta kot.. ngee~~ jahat nye aku..
aku rase la.. hum.. aku dah bersimpang niy.. aku na bg cikit la.. lelaki idaman ni mcam mana.. bagi aku la.. kalau korang ade pendapat sendiri.. silakan lah..
aku tade la pulak na bantah.. sebab tu lelaki idaman kau orang kn.. huuuu


Lelaki itu dikatakan LELAKI IDAMAN ANDA bila...

1. Si dia mengingati semua nama ahli keluarga dan teman rapat anda.

2. Si dia ada senarai nombor telefon ahli keluarga dan teman rapat anda.

3. Si dia dan anda rasa sangat serasi dan selesa bila bersama.

2. Bila anda berdua bergaduh, anda sedikit pun tak gentar dia akan tinggalkan anda.

3. Anda mampu dedahkan rahsia kepada dia sebab anda tahu dia akan terima baik & buruk anda
seadanya.

4. Anda langsung tak kisah nampak "bodoh" bila bersama dia dan langsung tak control ayu bila
keluar dengan dia.

5. Si dia memang cukup faham tingkahlaku anda sehinggakan fikiran dan gerak hati anda pun dapat dibaca.

6. Si dia akan buat anda rasa seperti andalah wanita paling cantik di dunia walaupun anda hanya berkain batik dan berbaju t-shirt saja ketika itu.

7. Si dia akan sentiasa menyebelahi anda walaupun ketika anda berselisih faham dengan teman rapat.

8. Si dia ingat hari-hari istimewa anda dengannya termasuklah harijadi anda @ hari perkenalan anda berdua.

9. Si dia tiba-tiba beri kejutan dengan memberikan anda hadiah walaupun bukan pada tarikh
istimewa!

10. Si dia akan rasa happy bila keluar dengan kawan-kawan @ keluarga anda.


yeay.. so amacam?? huu.. best ta?? sila lah buat pilihan dari sekarang.. plus2.. aku teringin sangat na kawen awal.. tapi sugar daddy mane la yg nak kat aku niy.. kah3..
=))

Photobucket
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

7 comments:

AH7 said...

lelaki idaman tengah komen ni hehehe...

yang penting saling mempercayai antara satu sama lain..dan mengikut islam..

dhilla nazli said...

ahaaa laki idaman..
sila masok meminang.. kah3~~

AH7 said...

hahaha...mcm 2 lak er...nanti bf dhilla marah lak...hahahaha

dhilla nazli said...

ahahah bf?? case closed..
ngeh3~~ tade bf ukie.. kecik2 da pndai becinte.. baq kata ummi.. ngee
=)

AH7 said...

hehehhe...mcm 2 lak er....umo bp ni kata kecik sgt 2?

dhilla nazli said...

bru 18 la... spm un ta kuar agy niy ha.. huhuhu

AH7 said...

hehehe...dah apply upu?

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters