selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

21 Mar 2011

" Giveaway BCSH 3rd Anniversary ".



blog cik syufa husain niy sgt chumiil.. eheheee.. suke bende yang ade benang kait tuh.. ke mi ntah atas kepala dye.. meehehehe

tapi chumil.. suke bce entry2 dye.. dlm 1hari.. banyak dah abce entry dye smpai terkehel belakang aku niy ha.. =P

tag sume2 org.. ngee~~



Photobucket
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

2 comments:

syufaa said...

dhilla..tenkiu join GA syufaa! hihi..keep on reading my blog for any update about the GA okayy! ^_^

dhilla nazli said...

ngeee... dhilla na adiah...
muahahaha

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters