selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

17 Dec 2010

ta suka DIA!!

ta suka dia!! ahaha.
ape pyer tajuk entry la aku tulis ni..
punye la duk mikir entry pe na tulis ariniy,..
tetibe toing3~~~
kua lak tjuk seperti di atas..
ta suka dia... mesti setiap dari korang ade ta suka someone kn..
confirm punya laa...
kadang2 tu kita ta suka dia sebab dia suka buat kita marah..
suka cakap yang bukan2 kt kite... pastu kite pun terase laa..
kadang2 tu kita ta suka die sebab dia selalu kacau kite..


tapi tau ta kita.. bile orang buat cam tu kat kite..
die mengajar kite erti sabar.. sabar yang orang selalu war2kan tu..
sabar kan separuh daripada iman.. hehehe
n korang kena tau.. mesti ade sebab kenape dorang kacau korang..
atau pun dorang minat kt korang.. dalam diam..
siape tau kan.. kat lua punye la duk gado2..
padahal dalam hati.. aiseyy.. hanye tuhan yang tawu..

tapi.. korang jangan pulak pegi maki dak2 yang korang ta suke tuh..
n jangan pulak gi anta balak korang suh sound budak yang minat tuh..
kang ta pasal2 dgn balak ko sekali kene sound.. huhuhu
korang kene buat macam yang aku buat niy kalau dorang tetap kacau korang,,,


1) korang tanye die nak ape.. kot dia jawab na pelempang.. ko bagi je la seketoi..
2) korang cakap kat die baek2.. aku ta suka la ko kacau aku.. tolong la jangan kacau aku...
3) korang ta yah layan dia la.. abes cte.. ahahah

gud larx.. tu un klo bejaye..

p/s: aku un ta try agy aw.. hee~~
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

3 comments:

no heart said...

BLEY CAYA KER TIPS NIEHH..?

Mr.Ix said...

salam tinggal jejak blogwalking sini jer....hehehhe

dhilla nazli said...

dua2 org di atas...
kompem ta leyh cye.. ko bg plempang seko2... berjaya la kot.. ahahahh

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters