selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

28 Dec 2010

Sengal Zone : Mega Project 2011



haaa.. ni pulak aku join project ape ntah... mega2 zone.. tunggang tebalek aku kejekan.. pojek niy datang dri en sengal.. ey tak2.. dari Deeyaudeen Sabri haa.. ni lah orang nye.. mane?? tgok sendiri kat blog die.. =)

!) Buat entri bertajuk Sengal Zone : Mega Project 2011
!) Letak Official Header yang ada Teddy Bear tu dengan link blog aku sekali
!) Letak Gambar Full korang yang Jelas dan Terang
!) Gambar mesti dari depan, ataupun atas ! Belakang, tepi, tengok bawah, tengok pokok, Tak Boleh !!
!) Jawab soalan ni , Saya nak tersenarai kerana______________
!) Postkan Link Entri korang ke ruangan komen Entri ni
!) Hantar sebelum pukul 6.15 petang hari Jumaat !!

haaa.. niy dye punye syarat.. na lebey paham dan lanjut sila ke blog en sengal.. =D..
hee jgn marah nanti kene jual..

ok lah.. saya nak tersenarai kerana saya gila glamer.. eyh bukan, sebab saya memang suka bende2 syiok cam niy, eyh bukan jugak.. ok straight to the point..
sebab saya memang nak juin.. bagilah saya juin.. ahahaha.. *wink2*
okie setelah difikir secara jelas dan nyata nye.. saya nak join sebab saye nak
kenal dengan ramai2 blogger pastu dapat lak gambar dengan diorang sume2 pastu masok fb.. ahahaha
=)




Photobucket
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

3 comments:

Deeyaudeen Sabri said...

hehe thx sbb join k! =D

dhilla nazli said...

welcome.. =)

areteacar said...

ANDA DI TAG :)
JOIN K
http://banyaktehkereta.blogspot.com/2010/12/sakinhani-giveaway.html

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters