selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

18 Dec 2010

saya enjoy berBLOGging




ahahah actually saje je na join segment LM ni.. cambest je en..
tgok syafiq join.. ehehee...
alamak!! ade soalan la pulak kne jwab.. okie2..
check it out~~

!) sudah berapa lamakah anda berblogging?
actually, buat blog niy da hampir setahun. tapi bese la kan.. budak asrama..
ntah time ble nak update entry2 tuh.. so.. cam tade la.. kre dalam abes spm la baru aku start na blog2 niy.. boleyh ta na kire cm tu?? eheheh boley la.. syangs awak..

!) adakah anda happy berBLOGging?
soalan panas.. of koz la happi.. sebab tu la smpai sakit2 badan aku duk kat depan meja menatap lappie tercinta...sebab blog la.. mesti na bace entry org.. patu join GA la... join contest la.. eheheh

!) adakah anda mempunyai kenangan pahit semasa berBLOGging?
ade ta?? ade ta?? ta ade?? ade ke ek?? ta kot.. rase nye tak la.. tapi yang paling rase pahit cam peria masak madu, tade idea na tulis entry.. ehek3~~ well.. biase lah kan.. aku ni bukan nye BA yang mencurah2 idea die. lalalala

!) harapan anda terhadap blog
harapan?? ewaah2.. na berblog pun kene ade harapan ey.. ermmm.. pikir jap sambil ggit jari... harapan aku takde la tinggi cam menara KLCC kan.. tapi tinggi cam dari bumi ke planet marikh je,, hehehe.. ala.. saya berharap agar para pembaca yang dihormati dapat disewelkan dan mengeluarkan tawa walaupun hanya sedikit ketika membaca entry saya.. aiseeyy.. ha ape lagi.. gelak laa!! =D.

!) las sekali, pandanga terhadap blog LM??
na tau cite ta?? aku ta penah singgah pun blog LM ni, bru tadi aku singgah..
cambest gua kata kt lu.. blog dye best.. sebab tu la follower dye 1398.. aku la tu yg ke 1398.. ehehe





Photobucket
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

3 comments:

Sepatu Hijau said...

salam


selamat berblogging :)

saya pun suka juga :)

dhilla nazli said...

ahahah sama2 berblog la kte yer~~

rabiatul said...

Keep on bl0gging, dear :)

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters