selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

22 Dec 2010

sahabat sejati sampai mati!



okei contest niy dapat di detect loeh aku dekat blog saidatina aisyah humaira.. ahahaha.. contest pasal shbat baek.. cambest je.. na adiah uw.. ba teddy bear.. yuhuuuu~~ tu pun kalau menang kan.. ahahah
ukie2...


ni gambor nye.. siyes.. ta secantek yg laen pyer.. tapi dorang niy la bff aku sampai bile2.. aku akan jaga dorang sampai la mati tw.. aku tak kan biarkan dorang masok neraka.. aku akan tarek dorang untuk sama2 ke syurga.. tu pun kalau aku masuk syurga.. ape yg aku merepek niy? aduiy~~~

ukie2.. gambar niy sebenarnye diambil dan disnap dan ditouch up.. ahahah..
gambar niy time 2nd week spm... lepas abes subjek physics.. penat lelah dan peluh sume time jawab exam physics terlepas begitu saja tanpa rasa sedih dan pilu.. kitorang enjoy gila time maen niy.. perghh.. hilang sume tension2 yang memberat kat kepala otak.. ilang sume beban physics, law2, application, principle2 yang telah dicipta oleh orang2 tue yang da kerepot kat kubur tuh.. hee~~ =D..
puas giler ati.. n yg best nye.. ktorang buat lwan grup.. group a lwan group d.. group a tu anis and aisyah.. group d tu dhilla n diba.. yang gempax gielr tuh.. group d menang dengan jayanya.. 10 berbaki 5.. muahahaha.. gempax beb!! eehehe...
kitorang maen bola keranjang ok, bukan bola jaring.. walaupun pendek.. tetap boleh menjaring dengan jaya dan banggenye.. ahahaha.. sonok2.. mintak2 la menang.. ceyyh.. ahaha

Photobucket
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

4 comments:

Aisyah humaira said...

thnks coz join contest ni :)

dhilla nazli said...

eheheh welkem2..

Mata Hati said...

ada orang terbang lah....huhuhu

good luck in contest ;)

dhilla nazli said...

ahahah.. malu nye dla..
btw thanx yaa

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters