selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

20 Dec 2010

pheewiit!!

okie.. searian kot aku ta tulis entry.. eheheeh..
actually tacing2 sikit ariniy.. smpai la ke skarang.. hee~~~
ukie.. tdi time lepas solat maghrib. sementara na tunggu isyak aku saje la en.. tekan2.. na edit gambar.. gamak nye la kan.. tapi cambest aku tetibe tepikir na tuka banner.. ahahah.. aku tau la header blog aku sebelum niy kosong.. tulisan je.. then3~~ tadi aku edit banner baru.. ahakzzz okie..fine.. mmg ta lawa cam korang punye kan... tau da.. tapi suka ati aku la.. ahahah.. na tgok ta?? laa.. segan la na tunjuk (padahal kat atas tu da tuka) huhu.. takpe2.. na tengok sangat kan? versi besar cikit.. korang tekan je gambor ni.. jap ey~~~ teng3~~ teren teng2.. (sound effect)



ahaaa..niy la header blog baru aku yang baru.. bukan blog baru.. header je yang baru la.. hampa ni.. eehhehe. jap2.. ade denga desas desus cakap header niy ta lawa. ala saje buat ta selawa korang... kang korang jeles.. hek3~~~ jangan jeles haaa~~

Photobucket
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

No comments:

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters