selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

30 Dec 2010

perlukan pendapat!! =(

aku.. bukan la hebad mane.. n aku sgt2 perlukan pendapat korang,,,, n pendapat korang sangat ah berharga untuk aku yang baru nak jejak dunia luar niy... sgt2 perlukan...
kalau korang bersimpati korang komen la ckap pe pendapat korang.. =(


situasi;
macam niy, mrsm ade satu program.. name die spc(skim pelajar cemerlang).. kire kite gune result trial la untuk students mara... untuk further study kat universiti yg die tetapkan.. kre die bg scholarship la kn... lepas tuh, aku mintak n dapat pergi interview.. lepas tu advantagenye bende niy, kite dpat scholarship.. n kte start study awal 1sem dari student biase sebab sbelum rsult spm kelua lagi, die dah pggil untuk sambung study kn.. ni khas untuk students mara...

time interview, aku mintak untuk pergi overseas, tayah tau la kat mane.. then, aku call mara tadi.. tibe2 aku dapat spc niy, tapi bukan untuk overseas punye program... tapi aku dapat dekat uniten... n dekat uniten niy, course yang ditawarkan ade 4 je...

Bachelor of Civil Engineering (Hons)
Bachelor of Electrical and Electronics Engineering (Hons)
Bachelor of Electrical Power Engineering (Hons)
Bachelor of Mechanical Engineering (Hons)

ni je.~~ n empat2 aku tak minat.. sebab die memang bosan.. as i said b4 dekat sini.. aku terlampau minat tahap melambung-lambung dekat aerospace engineering..

so, sekarang ni, aku tersangatlah confuse, sama ada nak pergi spc ni, dengan ambek course yang aku tak minat plus pelik plus uni yg pelik... ataupun tolak spc untuk further kt uni laen tapi name kene blacklist dengan mara n tak dpt scholarship n kene tanggung study dengan duit mak bapak aku????

tolong la aku... aku merayu sgt bagi la idea korang yg bernas2 tuh kt aku..
=.='




Photobucket
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

4 comments:

CahayaCintaIlahi said...

dik cubela buat istikharah k ;) gdlck for u ;)

dhilla nazli said...

ouh.. dats de best answer.. lupe lak...
=.='

mia.lia said...

satu bnda kt ats tu pn xtaw..haha

dhilla nazli said...

sgt membantu..heee

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters