selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

30 Dec 2010

kontest blog pling kawai



aku pun tak tau ape mksod kawai.. cute kot.. ahahaha ntah ler makcek!!
korang nak juin pegi dekat sini.. eyh.. pegi mane tu?? situ la.. da terlepas...
heih la korang niy.. pastu tgok la syarat2 ey.. hee~~ aku un tataw ba ckp pe pasal contest ni..

tag.. sume2 yg dtg tgok contest niy...
ahahahahaha





Photobucket
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

2 comments:

sicomot-comel said...

hai..
tag dhilla dalam satu GA neyh
jom la usha..
tgk ape cek da buat..keh3

sicomot-comel said...

hai..
tag dhilla dalam satu GA neyh
jom la usha..
tgk ape cek da buat..keh3

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters