selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

16 Dec 2010

GIVE AWAY IPOD SHUFFLE DARI MR COOL!!




muahaha... ipod?? shuffle?? pheewiiit..
jap pkir lu.. na wat entry cne niy..
ting3~~ idea da datang.. ahakzz...
na wat cerpen?? tamao.. na novel?? giler ke ape.. na wat muvie??
no3~~ na wat sajak ah.. leyh ta?? pantun ke.. bru umphh kan.. hek3

ipod shuffle...
ko lah benda yg diidam2kn oleh semua...
ko penawar jiwa yang gundah gulana..
ko hadir tika otakku bercelaru belaja..
ipod shuffle..
semua orang ade memilikimu..
tapi aku ta berminat sikit pun padamu..(dulu aw, sekarang minat giler) ehee
kawanku yang mengenalkan aku padamu...
sungguh kau memang pilihanku.. kini dan selamanya..
ipod shuffle..
kau memberi aku semangat tika ku rundum...
kau mengajar aku erti kebisingan...
kau penyebab aku menolak gadget laen..
sebab kau satu2nya yang paing best..


da.. ape yg aku merepek ntah.. ta jdi sajak un..
bleyh la ek mr.cool.. huhuhu la3~~

CARA JOIN:
1) jadi follower mr.cool (bereh)
2) pergi kt exchange link (sudaa dpt no cntek ma.. 50)
3) buat entry (sudaa juga.. kt ats uh)
4) banner un da ade
5) klik button share pun daa.. (dpkse klik.. no 60.. cntek lgi.. =0)
6) ytazzi yg tag
7) emel kn pun da.. huhu

tag ; 1) ciktom
2) boloque
3) nana
4) terompah
5) caca
6) jijahrawk
7) syipak
8) potpetking
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

2 comments:

Ms_EIDA said...

folo u back !
tata ~

dhilla nazli said...

thanx~~

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters