selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

27 Dec 2010

gambar saya menarik!! contest




kontest niy da ditaja dgn jaya dan tanoa berbelah baginye oleh areliff... dye suke buwt contest cmniy.. susa tw na plih gbar menarik.. sumenye menarik... ahhahhaha... ok2... na tw syarat2 n adiah tekan name dye...
muahahahaha.. ble la aku na msokkn gbar.. mmg merepek je keje aku niy...



haaa.. taraa~~~ niy la gambar yang aku perjuangkan.. ehehe.. ase cam best kan.. well...mesti korang pelik kan kenapa sume org pandang kat atas.. ahaaa.. menarek kan.. menarek~~ menarik tertarik ko mmg da bomb.. meletup gitu.. huhu...

actually gambor niy, time tengah maen basket ball.. entah camne sume boleh pndang kat atas.. de ufo lalu kot.. ehehe... sape ntah shoot time niy.. haa.. aku yang pakai baju hijau tu.. tau la ta lwa.. tapi cun aw.. eheheh masok bakol angkat sendiri btol aku niy.. walawee.. ok.. tu je la dari aku.. =) chill~~

mangsa tag;
=) dyna
=) ain nabila
=) shark



Photobucket
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

4 comments:

mia.lia said...

tgh lambai bf kt kapal trbang k..hehe

dhilla nazli said...

ahahaha
lebey kurang ah,, bf nga terbang act..
batman kn.. =)

.shark.grown.up. said...

hey
tengs ya tag :)
jap2 nk carik gamba cantik2
mcm x ade je :)

btw tengs alot ya

Anonymous said...

apa yang saya cari, terima kasih

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters