selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

30 Dec 2010

gado3~~~

aduiy.. ariniy gado lagi..
letih la nak bergadoh hari2.. ok bukan hari2 tapi selalu kot..
sori la ye cik abang.. i didnt mean to do that.. kadang2 dla selalu terasa... banyak sangat bende dla terase nan daus,, tapi,tak kan dla na cakap... tak elok la... plkn da dekat... daus dah la pegy awal 2ari dari dla... then, dla na buad ape kalau rindu daus?? dla mintak maaf sgt2.. soriii sgt..




khas tuk daus... dla mnx maaf.........


Photobucket
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

2 comments:

SyedGraphiX said...

gaduh2 manje. ahaks. haha

dhilla nazli said...

gadoh manje ape nye... ahahahaa

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters