selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

19 Dec 2010

fuuuh!! letih....

waaaa... series letih gler... tadi aku kemas bilik.. dari pkol 7 samapi 11..
ahaahah tertinggal na berblog jap.. mmg saked2 tulang belulang.. angkat sane.. angkat sini... buat situ.. buat sini.. alih tu.. alih sini.. cuba la bayangkan dari bilik yang macam ni



sampai la jadi camni.. phewww siyesly letih gler.. ahahahah


yang pastinye.. niy bukan la gbar bilik aku.. ni gambar cilok dari en google je.. ehehheeehe.. tgok un da tw en.. takan la dari warne coklat tetibe jadi warna pink.. kan.. lwak jeer.. tapi camtuh la.. aku, akak, adik n ummi duk buat keje2 camniy..

menyapu



vacuum...


leteynye.. so tamao la na on9 lme2.. letey taap petala kelapan.. ecok2 pagi2 bute aku duk tecegat kt cini.. okie?? approve komen2 korang..
aku sakit badan giler.. uwaaa ~~heeee


Photobucket
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

2 comments:

kay yea said...

nnti bilik ku plak~ :D

dhilla nazli said...

ahaha.. kre pakej sume...
dalam 5000 ringgit ah..
boley saja~~

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters