selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

21 Dec 2010

fobia nye aku!!



ahahah... contest ni dtg nye dari sri.. na juin.. tekan je nme uh... huhuhu..
saye fobia dgn??? jeng3.. aku ni.. kalau korang sume na taw.. aku takot sume insects.. sebab insect tuh dye terbang2,.. yang ta terbang pun aku takut gak.. kadang2 tuh burung pun aku taku gax. tapi yg extreme nye.. aku ni sgt lah takut dengan kumbang.. ta kesah kumbang ape pun..


kumbang besau ke...


kumbang kecik ke..



ladybug yg cntek ni ke...


harimau kumbang un takot gax.. ehehehe
asal name kumbang sp... mmg aku takot la.. pernah sehari tu... aku cakap kt kawan aku..
aku: "wey. ade bnde kt baju ko.. geli giler"
kawan: "ape2?? ambek kan wey"
aku: "ko giler aku na amek kan.. aku pun takut gax"
kawan: "laa.. kumbang je pun"
patu kawan aku niy punya la bijak nak mampuih.. p campak kumbang tu kat aku... kumbang yg paling kecik di alam semesta tu.. trus2 aku nanges.. da meleleh cam banjir la.. ahahahaha.. sdih gler.. patu dorang maen baling2 kt aku.. kejam siot... ahahaha..tu je cite nye.. gbor tu saje na poyo2 je.. eheheheh...


ok.. na tag org2 fobia lak:
=) azha
=) zana
=) maisara majid
=) lynda

Photobucket
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

6 comments:

are-air-eye-ace said...

haha... tp smestinya saya phobia ngan lipas!!! hehe..

azHa said...

Lorrr. Takut kumbang yeee. Huhuuu~~

dhilla nazli said...

ahahah..
takot sume yg de syap n mrayap... asal bunyi yap2 kt blkg uh.. sume takot~~ huuuu

sri juju said...

sme2 ;D

thanks join and all the best :)

mia.lia said...

haha,,pling takot same lipas
pena mndi psuh dia ade kt tndas
tkot sgt..hehe..da bpe kli jirus..xpgi2 gak
last2..tpksa bunuh..hahahaha

dhilla nazli said...

aiyoo..
meremang lak bulu tengkok dla..
ahahaha.. geli nyee

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters