selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

28 Dec 2010

fenomena!!

agak pelik la.. tadi aku pergi buat medical check up untuk plkn terchenta uh... aku ni dah lah tak pernah pergi klinik kerajaan.. kire nye tadi first time aku pergi la.. sebelum ni pun pergi klinik panel je.. lepas tu datang awal niy.. pkol 8.30 dah siap.. aku masok2, tengok.. mak datok...
... okie aku tau gambar tuh obver, tapi aku tekejut berok... nak tau sebab ape??? pepagi bute je dah ramai orang.. pastu ade pulak ramai2 bangse kat situ.. aku niy tak berapa nak kwan dengan bangse lain.. sebab aku lower foorm dulu kelas arab, masok form4 & form5.. tak ramai, so aku takde la na merapatkan diri dengan diorang tuh..

tetibe aku rase cam takot giler masok klinik tu.. plus dengan geli.. aku pun tak tau nape dengan aku.. maybe sebab parents aku tak pernah ajar kot.. lepas tuh, aku nampak sorang abang niy, die excidetn.. kaki die berbalut.. perh.. ade besi kene tebuk kat kaki die.. seram sejuk aku.. ahahah.. aku a[e lagi... duk berdoa bile la nak masok niy... pastu aku tengok no aku.. 1040.. aku nak tengok kat mane no sekarang pun tak tau kat mane.. aku tanye orang sebelah, lepas tu die yang bgtw,,, aku tengok time tuh baru 27, biau beno.. patu aku biar je la...

tetibe, misi tuh panggil.masok kt satu tempat ni.. cek tekanan darah.. normal.. cek tinggi berat.. baru aku tau aku berat naik 1kg. ahahah.. pastu abes tuh, die kata pergi kat bilik no3.. aku tanye balik, bilik no3 kat mane? die kata jalan je stret.. aku pun jalan je straight sampai belakang, orang kat citu pelik je tengok aku.. jalan2 tak jumpa, patah balik,, tengok2 bilik no3 tu die tulis makmal, mangkok betol..aku pun pergi ambek darah, cek air kencing.. naseb baek negatif dadah.. ahahaha... aku tak ambek dadah ok...

pastu, tunggu punye tunggu, lame nak mampos.. doktor pergi panggil org yg dtg awal.. aku niy datang dari pkol 8.30.. last2 abes pukol 12.. perot bukan main menggincang agy... da siap menari breakdance aw.. aduuh.... lapa.. doktor niy memang kejam.. pastu result yang mengecewakan.. ANDA LAYAK KE PLKN... hancur luluh harapan.. ahahaha... berkecai bagai air mata yang jatuh ke atas batu.. =(





Photobucket
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

3 comments:

mia.lia said...

hahaha...da mcm rusa msuk kmpung dah dgr.hehehe

nub said...

hakhak!!

slamat plkn naa

dhilla nazli said...

ahahha segan je...
nub; time kaseh... plkn menguruskan badan aw.. =.='

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters