selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

15 Dec 2010

COVER YOUR AURAT CAMPAIGN | SHOW YOUR SUPPORT!




ahahaha.. aku pun bukan la bagus sgt pasal bnde2 islamic niy..
tapi aku mmg minat un terlibat dgn bnde2 cmni..
suke kn islamic.. mencari yg lebyh bnar dan lebeyh tenang kn..
ahahah okiea,jgn merepek..niyh pun terbace kt blog muslim 24 jam..tetibe ase cm besy.. ahaahahaha


pasal tutup aurat niy.. memag la islam wajibkn..
mmang da WAJIB na buat mcm mane.. ikot je la..
mmg ade org yg ta didedahkan drpde kecik..
tapi bile da besa ta kan ta terdedah kt pelajaran agame kn..
ta biase?? alasan.. setan memang suka hasut manusia.. tapi na buat mcm mne..
da itu mmg keje die.. SOSAT kan manusia...
tapi kita ni kne la ade ksdaran sndri.. kite pun da besar..
tutup aurat tu WAJIB.. takan la ta paham maksod wajib.. kalau ta paham..
ha meh aku na terang.. wajib is ta buat berdosa.. ok kawan2~~~ ahahaa
so.. aku pun merepek ape ntah.. yg pasti aku mmg support thepotpetking niy..
ta salah kan kte saleng tegur menegur..
memang aku bukan sape2.. bukan orang2 yg stok 'bawah lindungan kaabah' tu,,
yg pakai tudung laboh.. pki handsock..
sekurang2 nya, aku tau la na tutup aurat kalau kelua..
tutup aurat niy bukan nye ttup rambut.. tutup aurat niy mksud dye, ta pki ketat2..
pkaian yg jarang yg boleyh menampakkan tubuh badan..
dosa tau!! ALLAH murka.. nanti masuk api neraka..
tapi jangan risau.. ALLAH tu maha pengampun..
kalau kita na berubah pun, masih sempat kn?? ahakz~~~
so... ubah2 la diri anda..
pesanan untuk diri aku juga~~~
aku pun masih bertatih tentang islam ni.. tade la bgusy mane un..
=)


ditag ;
nisaizhar.
siti hawe
arief musa
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

3 comments:

SumaiyyahAbidah said...

Pintu taubat & rahmat Allah sentiasa terbuka luas. Cuma kita kena letakkan usaha kan... Tak ada orang yg sempurna, kita semua manusia yg sentiasa kena cari hidayah Allah, tak kira pakai tudung labuh or pendek, hehe

All the best sis! ^___^

asyfiqaz said...

thanx for supporting ya!
moga usaha kita yang tak seberapa ni diberkati Allah =)

dhilla nazli said...

sumayyah; ahakz.. benar kata anda...
saya akan sentiasa menaubatkan diri saya yang ta sberapa niyh..

asyfiqaz; ahaha.. welcome.. klo de pape.. sila2lah ajak ya.. heee~~

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters