selamat MENJENGUK..

HEYOOO ... blog ini telah diconteng dan di tonyoh oleh NURFADHILLAH BINTI NAZLI.. saya si katek (omg) yang bakal menjadi seorang ENGINEER.. insyaALLAH... do have fun here :)
even kat sini takde ape pun..

baek korang letak link.. kalau ta kene tembak.. huhuhu





mylarling!!

oh! klik la saia :)


PERINGATAN!

na jerit sila scroll ke atas.. baru boleh picit jerit.. huhuu ==.'

SINERGI


“Dua orang yang bersama-sama, mampu menghasilkan sesuatu yang lebih dari dua orang mampu lakukan, sesuatu yang luar biasa. Itulah makna Sinergi. 1+1=3, bukannya 2”

18 Dec 2010

contest lagi.. gambar candid!!! mmg cun


nah.. banner baek punya dari dilla adilla.. ayuh join saja bersama saia... eheheh
walaupun name same, ta bermaksud die boley plih aku tw.. cewaaahh..
kt ctu ade kredit uh.. lalalalala.. contest ni pasal.. na tw g click name pengkontest niy, huhuhu
haaa.. na tgok ta gbor candid aku yg cun melecun?? ehehe
jgn lak gelak aw.. chumiill.. na tgok niy..



haa aku da cakap da.. chumiil.. korang ta pcye... nampak cam tenga menari tango en?? eh cilap ballet kn?? aku mmg penari ballet pun.. kah3~~ gelak besau..
sebenarnye gambar ni di candid oleh roommate tershenta ku.. time ni tengah main bola keranjang.. tenga na menjaringkan gol.. tu yg dengan kaki2 terangkat uh.. eheheh
segan saia.. nyaah~~
hum na tag dak2 photogenik la...

awak di tag;
=) syuhada
=) hakim
=) syafiq
=) emira
=) syipak



Photobucket
kalau tak nak asek terkentut, komen tw.. =)

2 comments:

dilla adilla said...

ouhh...shooter laa nie yep... saya xsuke maen netball... xbape nk pandaii.. hahaha...

kemain terangkat kaki... candid punye pasal..haha

tq sudi join ye...:)

dhilla nazli said...

ahaha
ni basketball.. da taw pendek na maen gax.. tu yg trangkat uh.. ahaahaha

orang yg mlawat!!

online reservation system
Powered by Best Free Counters